czwartek, 5 września 2013

Liść jesienny spadł mi do nóg
I nagle nostalgią ogarnęłam się w mig
Poczułam jesienny zapach raz dwa
I wiedziałam, że to musi być Ty i ja
Wiedziałam, że to muszą być piękne chwile...
Takie których nigdy nawet nie przeminą
Bo Gdy naleweczki różanej poczujesz smak
To zajaśnieje Tobie cały świat
I nawet najpiękniejszy koncert świata
Świerszcz zagra dziś w komienie
I radość Tobie nigdy nie przeminie
Bo Jesień to najpiękniejsza pora roku
Uwierzcie mi moi mili
Nawet jak nie będziecie tego czuli
Zapach kartofliska obudzi Was wnet
I razem z nim polecisz hen, hen
Tam gdzie nawet listonosz rękę swą uchyli
I spyta niosąc list jak się czujesz w tej chwili???
Jak talizman w kieszeni kasztan da Tobie znak
Że życie jest piękne
Nawet za sto lat
Nawet za dwieście, a nawet trzysta
Bo W nas drzemie miłość
Która przetrwa wszystko
I wielkie burze, i katastrofy życiowe
I nawet takie kłótliwe rozmowy
Wtedy człowieku zrozumiesz raz, dwa
Więc otwórz swe serce
I chodź ze mną w jesieni świat.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz