niedziela, 23 czerwca 2013

Mój grafomański wierszyk który napisałam dziś o godz. 12:06:
,,Tęsknoota za poezją"
Tak to w życiu właśnie bywa
W koło disco polo przygrywa.
Jak z tego uwolnić się?
A jak tak bardzo słuchać wierszy chcę.
Bo nie ma większego cwaniaka
Nad podlaskiego chłopaka.
Taki to i dzieckiem się nie zajmie
I nie pomyśli o Einsteinie.
Z niego pożytku nie ma żadnego
Nawet nie przeczyta wiersza jednego.
Tęsknota moja jest wielce ogromna
Za zwrotkami i wierszy strofami.
Żal mój ukoić tylko może
Dzwon Zygmunta O mój Boże!!
♥ ♥                                                                                                                                                                                                  
                                                                                                     

1 komentarz: